
#Sparekassetips
Kristina giver tips om MitID
Har du prøvet at ringe til sparekassen, har du helt sikkert snakket med vores kundeservicemedarbejder, Kristina. Hun sidder altid klar ved telefonen, når vores kunder ringer ind med spørgsmål til deres bankforretninger.
Et emne, der særligt bliver ringet ind om for tiden, er MitID - og overgangen til det. For at imødekomme nogle af de spørgsmål du som kunde måtte have til MitID, deler Kristina ud af tre brugbare tips.
1. Skift allerede nu
Vidste du, at du ikke behøver at vente med at skifte til MitID, til du får besked om det, når du logger i netbanken? Du kan gøre det med det samme eller når det lige passer ind hos dig. Bare sæt lidt tid af til det.
2. Opdater dine ID-oplysninger, inden du skifter
Har du NemID nøgleapp på din smartphone, så sørg for at opdatere dine oplysninger på nøgleappen før du henter og skifter til MitID. Det er ofte her i processen, vores kunder møder den første udfordring, hvis de glemmer at gøre det.
Læs mere om, hvordan du opdaterer dine ID-oplysninger
3. Hent hjælp hos MitID
Vi har i sparekassen ikke samme mulighed for at hjælpe med MitID som vi havde med NemID. Med NemID havde vi adgang til at se, hvor i processen vores kunder var. Men det har vi ikke længere. Så derfor er det en god idé at finde svar hos Mitid.dk.
Vores medarbejdere vil i den kommende tid dele ud af gode tips til din daglige økonomi her på hjemmesiden og vores sociale medier.
Følg os på Facebook, LinkedIn og Instagram og hold øje med flere brugbare tips fra sparekassen.