Ændring af forening

Er der blevet skiftet ud i bestyrelsen? Er vedtægterne blevet ændret? Så skal I huske at give os besked. Se nedenfor, hvilke dokumenter vi skal bruge.

Ændring af foreningen

Er der kommet nye medlemmer i bestyrelsen på den seneste generalforsamling, eller er der nogen, som er udtrådt? Så skal fuldmangtforholdene i foreningen måske ændres.

Er jeres vedtægter blevet ændret? Så skal de nye indsendes til os.

Vi ved, at det kan lyde lidt omstændigt, men jævnfør dansk lovgivning, skal vi altid have de aktuelle oplysninger på vores foreningskunder. Så når der sker ændringer i foreningen, skal vi have disse oplysninger.

Vi har lavet en liste herunder til, hvilke oplysninger der skal opdateres, når der sker ændringer i bestyrelsen eller i kredsen af de tegningsberettigede.

Hvordan afleverer jeg ændringerne til foreningen?

Via 'Skriv til os' i Netbanken kan du sende dokumenterne sikkert til os.  

Udskiftning i bestyrelsen

Nye bestyrelsesmedlemmer:

  • Legitimation på nye bestyrelsesmedlemmer (sundhedskort samt kørekort/pas)
  • Kontaktoplysninger og mailadresser på nye bestyrelsesmedlemmer
  • Evt. fuldmagt til konto
  • Referat fra generalforsamling/konstituerende bestyrelsesmøde, hvor det fremgår, at det nye medlem er indvalgt

Afgående bestyrelsesmedlemmer:

  • Besked om at slette det afgående bestyrelsesmedlem
  • Besked om at slette eventuelle fuldmagtsforhold på det afgående bestyrelsesmedlem

Vedtægtsændringer

  • Nye vedtægter